piątek, 9 kwietnia 2010

Ideał / Just perfect...

Wiem, wiem... rozmarzyło mi się na dobre, ale to wina  Pani wiosny :)  Mam  głód kwiatów... takie tony uginające się nad ziemią, proszące : zerwij mnie do wazonu!
Ha! W tym mam największy problem : ścinanie, obcinanie, sekator w ręce to dla mnie masakra. Nie umiem. Nie mogę. Załamał się mój żywopłot i rośnie dziko... kwiaty do wazonów kupuję, bo nagle wyłazi ze mnie księgowa! Jak zetnę na ogrodzie to od razu widzę ubytki :)
Dzisiaj też nie ścinam, a podziwiam...
Wszystkie zdjęcia są od Hermesa
Co za trafne oko i pasja! Ten blog to kopalnia ogrodowych inspiracji, fachowych nazw, szczególików dla zapaleńców takich jak ja :)



Czosnek udało mi się rozmnożyć dwa lata temu z jednej cebulki. Wyrosły ale nie zakwitły, ale tego roku są już tak duże,  że łaski chyba nie zrobią ? 


Miałam nie_wąski dylemat z ostróżką... Urocze to to, ale mi się nie udaje. Posiałam w tym roku część na miejsce stałe a dzisiaj też do doniczek. Spróbuję ją "pędzić" :) Nic dziwnego, że nadal próbuję, taki widok ? Marzenie...

No i nastał weekend... dla mnie dość już ciasny i nerwowy... za tydzień Lulu kończy trzy lata a dwa dni później moje urodziny :)
No to siup do tej wanienki... kolejne marzenie !

Potem pooglądać jak rośnie...
Z jednej strony niesamowita rzeźba a z drugiej u nas normalny widok...
( Sculpture in Anita Roddick's garden )

Umyci,  zrelaksowani możemy przysiąść na ławeczce  pośród margerytek :)
Weekend rozpoczęty !


There are picture of my perfect garden.  Of course in dream and plan... all of those and more you have see here 
Miłego weekendu !
Lambi

1 komentarz:

  1. the most beautiful images! perfection!!!

    NAJPIĘKNIEJSZYCH obrazów! Rejestracja!!!

    OdpowiedzUsuń