sobota, 6 grudnia 2014

wyniki…


Dziękuję za wspólną zabawę :)) Mikołajkowy prezent trafia do Doroty Demczuk, która obstawiła 12,50 metra a falbana miała dokładnie 12,45 metra. Miała, bo już została spożytkowana…i do Was pytanie z jakim efektem?
Gratuluję zwyciężczyni!
Pozdrawiam serdecznie,
Lambi

blog 6 grudnia 2014



blog 6 grudnia 2014 - 1



blog 6 grudnia 2014 - 2



Niestety blogger od dłuższego czasu płata mi nieprzyjemne figle...teraz znowu przy publikacji nowego posta wciągnął poprzedni! Jedyne co umiem zrobić to wkleić komentarze osób, które brały udział w zabawie :(

Olala... jaka tu perełka do zdobycia! Uruchomiłam wyobraźnię i już ją widzę na swoim łóżku :) ...no więc muszę ocenić te falbanki. Hmmmm... według moich obliczeń ;) ...poszło na nie jakieś 35 m ( a teraz pozostało mi paznokcie obgryzać ;) ) Pozdrowienia ślę cieplutkie z kaszubskiej wsi :) – dotyczy posta: mikołajkowy konkurs
w dniu 14-12-04
Sliczna poducha. Obstawiam 20m. Pozdrawiam cieplo. – dotyczy posta: mikołajkowy konkurs

Ja obstawiam 30 metrów :) Poducha piękna, chętnie zawalczę. Pozdrawiam – dotyczy posta: mikołajkowy konkurs

Zaszeleję: 17metrów. A ślinka mi poleciała, piękna poducha! Zaraz podlinkuję. Ściskam! – dotyczy posta: mikołajkowy konkurs

ustawiam się po cukierasa:-) piękna poduszka. falbanv jest spokojnie 25 - 30 metrów – dotyczy posta: mikołajkowy konkurs

O matko! Cóż to może być? ;-) Zakładam, że to nie większe niż jasiek i obstawiam 19m ;-) – dotyczy posta: mikołajkowy konkurs




18 komentarzy:

  1. Ależ piękna gratuluj!
    I zapraszam przy okazji do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo, nieźle się przerzuciłam ;)
    Pozostaje pogratulować Dorocie. Szczęściara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Penelopo, nic takiego, przyznam, że po zrobieniu takiej ilości czułam się jakbym zrobiła 35 metrów :))

      Usuń
  3. Wpadłam się pozachwycać. Coś pięknego, poezja łóżkowa;) Mogę na takie klimaty patrzeć i patrzeć, co właśnie robię:) Serdecznie pozdrawiam i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalino, chociaż całe zamówienie to 7 poduszek i jedna kołdra, to jest to dzienna dekoracja łóżka i chociaż len jest wyjątkowo dobrą opcją do spania to jednak fajnie, że niektórzy wolą lnianą oprawę sypialni jako dekorację, niż poliestrowa kapa ;)
      Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pięknie wykorzystana falbana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, Lambi, co za klasa! Przepiękny komplet, luksus z najwyższej półki. Chyba bałabym się położyć ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Bestyjeczko :) Ja też, ale żeby sobie leżało i zdobiło nie miałabym nic przeciwko ;) Właściwie usilnie nad tym pracuję w wolnej chwili haha, czyli do lata skończę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przegapiłam taka zabawę !! Gratulacje dla zwyciężczyni ! Dorotko, spokojnego świętowania !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Pościel MARZENIE!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na fejsie mnie nie ma.. ale wciaz pamietam i zaglądam:* E.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wszystkim co brali udział :) A Efekt - na najwyższym poziomie - jeszcze raz gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna wiadomość, gratulacje dla zwycięzcy! Efekt końcowy wygląda oszałamiająco i sama chciałabym mieć taką pościel! Czekam na kolejne wpisy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Bardzo mi się podoba! Niedawno kupiłam mieszkanie i szukam fajnych pomysłów do aranżacji wnętrz , a przede wszystkim sypialni i salonu! Pozdrawiam serdecznie i gratuluję wszystkim , którzy brali udział w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń