czwartek, 31 lipca 2014

e-butik



kolekcja sklep1


Wybiła i moja godzina by szerzej zaprezentować moje wizje, tego co dotyczy łóżka i jego otoczenia najbardziej, choć nie tylko. Nie będę się tutaj rozpisywać, wszystko w odpowiednich kategoriach opisane jest w moim e-butiku do którego chciałam Was zaprosić.
To było ciężkie pół roku pracy, począwszy od znalezienia odpowiednich tkanin a skończywszy na opisach w których możliwie w pigułce starałam się wyjaśnić o co w tym spaniu naprawdę chodzi… Wiecie, że prawie, prawie połowa ludzi, którzy podróżują wysypiają się lepiej w hotelowych łóżkach niż własnych? Hmm…Oczywiście bez podtekstów :))) Ale nie dziwi mnie to absolutnie, chociaż wszystko musi być w tym przypadku uniwersalne, jednakowe i podyktowane ekonomią relatywne cenowo to nikt nie odważyłby się zmierzyć z materacem czy poduszką z trwałością jednomiesięczną :))
Moda modą, ale komfort może iść w parze. Do oferty pościelowej włączyłam tylko najlepszej jakości, miękkie lny, ramię, oraz kolekcje Clarke & Clarke mieszankę lnu z wiskozą. Do kompletu proponuję wkłady polskiej firmy ale puchowe…z wypełnieniem z gęsiego puchu, z poszyciem z bawełny. Nigdzie plastiku, poliestru od którego aż elektryzują się włosy :))
W tym roku ja postawiłam na krem, szarość i słynny kolor ebony i taupe. Ale można zamówić każdy kolor, każdy rozmiar, każdy rodzaj wkładu i każde wykończenie. Tak mamy :))
Komfort przede wszystkim!
Zapraszam Was do butiku i napiszcie swoje uwagi, nie zostawiajcie mnie z kolejnymi 100 000 odsłonami bez komentarza :)


whitetewell 80 -1

Zapraszam:
www.emeison.com
Pozdrawiam
Lambi

16 komentarzy:

  1. kochana poduszki są prześliczne...a ta kolekcja pościeli powala....ale najbardziej mnie wiejską babę powalają jednak ceny:((((( mam nadzieję że nie będą one zaporą dla innych ,czego życzę ci z całego serducha:))))) powodzenia kochana:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wysokie ceny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. strona piękna :) <3 Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow...wow...wow...
    Masz rację, czasami coś co powinno być normą w życiu, jest jakimś niezrozumiałym luksusem. Skoro tak, to dlaczego nie zafundować go sobie w miejscu przez wszystkich codziennie wykorzystywanym.
    Przepiękne łóżkowe kompozycje pokazałaś. Życzę sukcesów i ponad 100 tys. komentarzy.
    Pozdrawiam upalnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow . Wielkie Wow !!
    Ty , jak za coś się zabierzesz , to normalnie szczęka opada.
    Pełen profesjonalizm.
    Sklep na tym samym poziomie , jak renomowane zagraniczne.
    U nas ze świecą takich szukać , Twój będzie chyba pierwszy.
    Pomijam te pseudo e-butiki, co sprowadzają np. z Anglii i u nas sprzedają.
    Wróżę Ci międzynarodową klientelę , hi, hi i trzymam kciuki !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa oferta, wreszcie coś innego...
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze.
    Co do cen przypomniał mi się pewien dowcip:

    Na bazarze chińczyk sprzedaje trutkę na szczury.
    Podchodzi do niego jegomość i pyta jak się tej trutki używa.
    Na co chińczyk odpowiada:
    „Panie…Łapies Pan scura.
    Otwieras mu Pan pysk.
    I wlewas mu Pan tu trutku do gardła.
    Jegomość odpowiada:
    „No ale jak ja już złapię tego szczura, to mogę go przecież łopatą zatłuc.”
    Chińczyk się głęboko zamyślił. Przez jego twarz przebiegły cienie.
    Po czym po dłuższej chwili odpowiedział:
    „Mona tak, mona tak”


    Można tanio z tanich materiałów, można drogo z markowych, dobrych jakościowo.
    Mona tak, mona tak :)


    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Dorka!!!!! Super z klasą i pomysłem, a że drogo.... no nie wyobrażam sobie by z tych tkanin miało być tanio. Dobre tkaniny są w ogóle drogie i niestety musimy mieć tego świadomość. Nawet rodzime projekty tkanin są drogie.

    No cóż ładne musi być drogie, ale czasem warto uciułać trochę kasy i mieć coś fajnego!

    Dużo klientów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Lambi!
    Jeżeli ktoś nie brał materiału w rękę, takiego z prawdziwego zdarzenia (np.: z haftami porządnymi nićmi, a nie kiepskimi nadrukami), to nie wie ile potrafi taki materiał za 1mb kosztować. Ja wiem, oglądałam zagraniczne cudne materiały tapicerskie (trwałość, jakość i piękno w jednym). Stylowa i profesjonalna strona i towar z wyższej półki.
    Życzę Ci owocnej sprzedaży i powodzenia w biznesie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam dziewczyny :)

    Polecam najnowsze (sierpniowe) wydanie Weranda, a w nim dużo pięknych tkanin :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te pościele, poduszki i widać, że przykładasz duże znaczenie do jakości, a to dla mnie najważniejsze:)) Gratuluję serdecznie i życzę dużo sukcesów:)) Pozdrawiam Cię słonecznie:))

    http://www.homeonthehill.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie:)
      Nie lubię autoreklamy i raczej będę od niej stronić, aczkolwiek kilka kwestii odnoszących się do jakościowych porównań zasługiwałoby na posta. Pomyślę :)

      Usuń
  12. Pościel w moich ulubionych zestawieniach kolorystycznych i wykonana z naturalnych materiałów. Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pościel wygląda świetnie. Powiedziałbym nawet, że stylowo i ekskluzywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że Ty również kochasz zwierzęta. Są śliczne i na pewno mądre. Zajrzyj do mnie jeśli tylko znajdziesz chwilkę http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/ pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń