czwartek, 1 kwietnia 2010

Odgapiaczka...

Ptaszki od Małgosi ledwo przyleciały do mojego domu  od razu rozgościły się na żyrandolu, siedziały grzecznie zerkając  kiedy "dorobię" im obiecane towarzystwo z przepiórczych jaj... Przy mnie chyba muszą nauczyć się super cierpliwości :)
Ja nią niestety nie grzeszę. Dlatego kiedy poczułam rano, że coś ze mną nie tak, nafaszerowałam się medykamentami na grypopodobne paskudztwa, wypociłam się z godzinę i fru do ogrodu... w końcu ziemia przyjechała ! Taczkowałam koleiny po koparce aż mi dym uszami szedł :) Przydałby się chłop do takiej roboty... tymi uszami to chyba życie ze mnie uchodziło hehe... No ale chciałam szybko, jak to ja. Nie wymierzając, że taczka z załadunkiem waży więcej niż ja...
Tak samo szybko wróciłam do domu - mrucząć pod nosem jak mantrę : jutro też jest dzień, w jeden dzień Rzymu nie zbudowano, ani obwodnicy Wrocławia, ani stadionu, ani h wie co jeszcze i zajęłam się jajami, czyli amatorską produkcją podwieszanych pisanek z przepiórczych jaj. 

Niestety porzuciłam jajeczka po tym jak w radio usłyszałam, że jutro ma padać...
No nie ! A koleiny ? Ziemia ? 
I nura do ogrodu, do taczki, ziemi i łopaty...
Tylko faktycznie coś mnie rozbiera... chyba na noc znowu leki wezmę.
A jak się kompletnie nie rozłożę to dokończę dekoracje moje skromne  i zrobię zdjęcia. I se wkleję :) Pozazdrościłam stokrotek, które pokazała u siebie Agaa i też mam :

 I posiałam zatrwian metodą skorupkową a'la Elisse :


Sama nie wiem co bym zrobiła bez tych zdolnych kobiet i ich pięknych blogów !

6 komentarzy:

  1. What a beautiful idea! Thank you for sharing and Happy Easter! ~lulu

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły relaks w ogródku sobie zafundowałaś ;)
    Nie "rozłóż" się tylko na święta... więc zdrowych przede wszystkim Ci życzę ...i pięknych też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że pistolet się znalazł:-)Taczka nie zając...nie ucieknie,a "szlachetne zdrowie"...Dbaj o Siebie:-)Zrowych i Spokojnych przede wszystkim i wytęsknionego słoneczka życzę.
    Buziak:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stokrotki!!!A metodę skorupkową to ja też odgapię!

    Pogodnych i spokojnych Świąt Ci zyczę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia, zdrowia, zdrowia na te Świeta, słońca i radości życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh how lovely - your pictures are sooo sweet!!!!! Happy Easter to you and your family - and to all the lovely animals!!!!!

    Hugs Jade

    OdpowiedzUsuń