wtorek, 11 maja 2010

Aniołek ostro wyposażony...

Misiek to elegant. Wylizuje kłaki pedantycznie i układa się tylko w rabatkach wyściólkowanych korą albo na umytych deszczem kamieniach. Pozwalam mu, bo jest dziwny od urodzenia, jakby wymyślili smoczki dla kotów pewnie do tej pory by z nim śmigał :)
W sobotę przyłapałam mojego męża na zabawie z kotem... dziwne, pomyślałam i zawróciłam po łapacza chwili; opłacało się, bo Misia mojego potulnego w wersji wściekłego zwierza do tej pory nie udało mi się złapać... rozmyte coś tam owszem...
Tu wyłazi wyższość mojego prezenta :)




Jes, jes, wygrałem !!!!


22 komentarze:

  1. No niesamowite zdjęcia i fajne ujęcia :) na ostatnim zdjęciu powinien krzyczeć yes, yes, yes ;)
    Pozdrawiam porannie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:) dziękuję Ci za odwiedziny. Muszę Ci powiedzieć ,że miło tu u Ciebie, przytulnie i tak jak lubię, niesamowicie klimatyczny ten Wasz dom, bedę zaglądać z wielką przyjemnością:). Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo kazdy Kot to indywidualista-Twój jest tego dokładnym przykładem ;)
    Super opisałaś "Aniołek prosto wyposazony"!!!
    Pozdrawiam ciepło w ten pochmurny poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ujęcia..Baaardzo fotogeniczny ten Twój Misiek!!
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne fotki! ;) A sam kotek super, jak każdy futrzak, swój charakter ma :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawowy Twój Misiek i z charakterkiem . Świetne fotki .
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski jest, uwielbiam koty z charakterem...bo ja mam jedyny na świecie egzemplarz, co ma charakter polityka centrowego, czyli lezie tam, gdzie aktualnie widzi korzyść;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lambi Dear

    Thank you for Your sweet comments, yes I USE IT the translator shoe Does not translate everything - Sometimes IT's very Funny!

    But it's OK Because your pictures are so wonderful!

    What a cool cat you have - great action pictures!

    Have a lovely day!

    Jeanne
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki z tygrysim pazurkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj cudo po prostu - ma chłopak charakterek:) Ten mój nowy koci bobas też mi już na charakternego wygląda....:/
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam za wspaniałe wpisy! Misiek szczerzy z radości kły od rana ;)
    Tak naprawdę vel Whiskas jest wyjątkowo spokojnym, zwykłym łasuchem i pieszczochem! Pazury ma obcinane, zębów niestety się nie da :) ale to tak tylko wygląda, bo on jest duży, więc wszystko ma wielkie:)
    Tak piszę jakby to kogoś interesowało ;)
    Ma prawie dwa lata, a pamiętam go takiego z pępowiną i wiecznie wywalonym jęzorem. Jak ten czas leci...

    OdpowiedzUsuń
  12. your pictures are so cute, i love them!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam osobliwy stosunek do zwierząt - lubię je tylko u kogoś. Moja teściowa twierdzi, że tylko źli ludzie nie kochają zwierząt... ;) Może napiszę o tym wkrótce u siebie...
    A ponieważ kot jest jest Twój, z przyjemnością przystępuję do jego fanklubu. Poza tym resztę trzódki też chętnie wirtualnie wytarmoszę... Psina jest extra!!! (bo ja chyba jednak wolę psy - są bardziej przewidywalne), wyraz jego "twarzy" powala.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. wniosek z tego postu jest taki, że aniołki również pazurki mają ...a jakże ;)
    A zębiska jakie! :o ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojoj Twój Aniołek ma niezły pazurek. Ale takie kocurki własnei uwielbiam.
    Bardzo klimatycznie u Ciebie, a to jak patrzysz obiektywem na otaczający Cię świat bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i po kiermaszu bedę czestszym gościem u Ciebie

    AAA i jakieś Candy - co jak gdzie, nie wiem ale sie pisze tylko nei wiem czy to tu. Przepraszam za zamieszanie ale w pracy siedzę i ukradkiem czytam i podgladam :)

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój kot to prawdziwy słodziak! Dziękuję za odwiedziny.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku toż to prawdziwy tygrysek.
    Na zdjeciach wygląda bardzo groznie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ila! Twoj Misiek jet chyba bratem blizniakiem mojego Staska! przynajmniej na zdjeciach tak wyglada :-)
    Dzieki za odwiedziny na moim blogu i zapraszam nieustajaco!
    Pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie Ita ale Lambi!!! Pomyslilam imie, przepraszam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Znakomite fotografie cudnego kiciusia, świetny post na wspaniale rozwijającym się blogu.
    Miłego tygodnia, pozdr. serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko, ale się z Waszych komentarzy pociąg zrobił...może ja tylko o Miśku powinnam foty wklejać ? ;)
    Basia - nic nie szkodzi, choć miło było by mieć taki talent jak ona!
    Pozdrawiam Was pewnie już śpiących grzecznie :) ja idę dalej znęcać się nad podłogą:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowicie fajne zdjęcia (a to tło!) cudownego zwierzaka, jakim z reguły każdy kot się jawi. Ale oczywiście Misiek jest wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń